Zgłoszenie do regat

Aby wysłać zgłoszenie do regat przeprowadzanych w systemie Upwind24 nie musisz posiadać aktywnego konta żeglarza ani trenera.

Zacznijmy od znalezienia interesujących nas regat z otwartymi zgłoszeniami. Regaty możemy znaleźć przy wykorzystaniu wyszukiwarki, do której link znajduje się w górnym menu pod pozycją Szukaj > Regaty. Innym sposobem znalezienia regat jest manualne przejście przez listę wszystkich wydarzeń znajdującą się w zakładce "Regaty", a następnie wybranie interesujących nas regat.

Jeśli jesteśmy już na indywidualnej stronie regat, w sekcji "Terminy zgłoszeń" mamy szczegółową informację na temat dostępnych terminów zgłoszeń. Na tle głównego zdjęcia znajduje się przycisk "Wyślij zgłoszenie", który przekieruje nas do formularza zgłoszeń do regat online.

Formularz zgłoszeniowy składa się z 3 kroków. Każde obowiązkowe pole do wypełnienia jest oznaczone gwiazdką.

W pierwszym kroku uzupełniamy informację na temat naszego jachtu czyli:
- klasa jachtu,
- narodowość (która odzwierciedlona jest literami na żaglu),
- numer na żaglu (z pominięciem liter narodowości),
- nazwa jachtu,
- numer licencji na reklamę (w przypadku gdy ona występuje).

Drugi krok to szczegółowe informacje na temat załogi. W przypadku klas jednoosobowych, będziemy posiadać wyłącznie informacje na temat sternika jachtu, w postaci następujących pól:
- imię i nazwisko,
- klub żeglarski,
- płeć,
- numer licencji zawodnika,
- ISAF id,
- data urodzenia,
- termin ważności badań lekarskich.

W przypadku gdy nasz klub żeglarski nie znajduje się na liście, możemy utworzyć nowy klub w systemie klikając w link "Dodaj nowy klub żeglarski", a następnie wprowadzamy co najmniej nazwę klubu i potwierdzamy klikając w przycisk "Dodaj".

Ostatni trzeci krok formularza zgłoszeniowego zawiera podsumowanie wcześniej wprowadzonych danych wraz z tabelą opłat za wpisowe. Kolorem ciemnoniebieskim podświetlona jest opłata, która przypada nam ze względu na termin w którym się zgłaszamy oraz klasę jachtu w której
startujemy.

Ostatnimi obowiązkowymi polami jest adres email oraz klasyczna zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Na podany adres email zostanie wysłane potwierdzenie po pomyślnym otrzymaniu zgłoszenia przez organizatora regat. Potwierdzenie zawierać będzie również wypełniony druk zgłoszeniowy, który możemy wydrukować i zabrać ze sobą na regaty.

Jeśli w przyszłości nie chcesz ponownie wprowadzać wszystkich danych zgłoszeniowych możesz również utworzyć nowe konto żeglarza zaznaczając pole "Utwórz nowe konto w systemie ..." oraz podając hasło do swojego nowo-utworzonego konta. W przypadku utworzenia nowego konta, oprócz maila
potwierdzającego zgłoszeni otrzymasz również drugiego maila z linkiem wymaganym do potwierdzenia nowego konta w systemie.

Wszystkie wcześniej wprowadzone dane z formularza zostaną od razu automatycznie zapisane na Twoim nowym koncie, a wszystkie kolejne zgłoszenia do regat będą już domyślnie wypełnione. Dodatkowo jako użytkownik serwisu Upwind24 będziesz miał możliwość wglądu do historii swoich wyników.

Po wypełnieniu wszystkich wymaganych pól klikamy przycisk "Wyślij" i jeśli zgłoszenie pomyślnie przejdzie wstępną walidację, przeniesieni zostaniemy do strony z informacjami wysłanym zgłoszeniu oraz wymaganej płatności za wpisowe (jeśli taka została wprowadzona przez organizatora).

Gratulacje! Zostałeś pomyślnie zgłoszony do regat.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania lub problemy - odezwij się do nas wykorzystując widget dostępny w prawym dolnym rogu strony.